avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 815 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Paterniatate
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Paterniatate

Sunt insarcinata, necasatorita. Tatal copilului meu, care este casatorit, poate beneficia de paternitate? Ne-am gandit la varianta aceasta deoarece eu lucrez ca persoana fizica autorizata, contributia mea la CAS si pensii este raportata la salariul minim pe economie, iar aceste contributii, in cazul tatalui, sunt mult mai consistente. Va multumesc, Andreea
Cel mai recent răspuns: madhurya75 , utilizator 22:06, 30 Iulie 2010
prima data nu crezi ca ar trebui sa va rezolvati problema statutului...
adica tu esti necasatorita si el e casatorit...
scuze... sau poate nu am inteles eu bine cum ai pus problema...
#-o
#-o #-o #-o
Se poate insa cum credeti ca va incasa indemnizatia de crestere a copilului fara sa afle sotia dansului?
Tatal trebuie sa faca o recunoastere oficiala a copilului.
Daca nu face el aceasta recunoastere va trebui sa formualti
actiune in stabilire paternitate.
Daca il va recunoaste legal pe micut, va putea beneficia de concediu crestere copil si tatal.Nu conteaza daca sunteti sau nu casatoriti.
Va multumesc pentru raspunsuri.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Sarcină de 20 de săptămâni, părinți necăsătoriți. ce se poate întâmpla dacă tatăl va deceda înainte de nașterea copilului? AnittaClaudia AnittaClaudia Buna seara. In primul rand rog moderatorii sa modifice forumul in cazul in care nu este unde trebuie si imi cer scuze. In al doilea rand va rog sa aveti ... (vezi toată discuția)
Custodie ronin08 ronin08 am un copil dintr-o relatie cu un barbat casatorit, iar pt faptul ca l-am dat in judecata si am cerut drepturile copilului ma ameninta ca imi ia copilul! poate ... (vezi toată discuția)