avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 851 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Funcţionarii publici şi ... master / functionar public
Discuție deschisă în Funcţionarii publici şi problemele lor juridice

master / functionar public

as vrea sa stiu daca am o facultate de 5 ani in domeniul agricol si un master in drept penal , pot sa concurez pentru un post de director sau sef serviciu, deoarece mi s/a spus ca masterul valabil in acest domeniu ( agricol _ funct.public) este cel in drept administrativ si al functionarului public. Astept parerile celor care s/au intilnit cu cazuri asemanatoare.
Cel mai recent răspuns: monalisa2010 , utilizator 18:59, 31 Iulie 2010
Sef serviciu la serviciul agricol?Din cate stiu eu pe diploma va trece facultatea de drept,logic?Pai si care e treaba,de ce sa nu va lase ,chiar daca aveti specializarea drept penal ,e totusi facultatea de drept.Parerea mea.
am terminat Universitatea de Stiinte Agricole Cluj Napoca in anul 1992, lucrez ca inginer la Directia Agricola, am un master in drept penal, ( mai am o facultate de psihologie si un master in psihologie, dar asta nu are legatura cu serviciul meu) Mentionez ca nu am facultatea de drept, doar un master in drept penal si procesual penal aprofundat , de ce nu este bun acest master, din moment ce lucrez cu dosare cu fonduri europene si consider ca a sti cat de cat drept penal ajuta in caz ca te lovesti de BANI EUROPENI...
nu cred ca e valabil. Asa cum spuneati, aveti nevoie de master in AP sau management. Dreptul penal nu are legatura cu stiinta conducerii.
elena 138 ai dreptate , dar nu mi se pare corect ca cineva care a facut o facultate de 3 ani plus un master de functionar public sau management ( nu vreau sa jignesc pe nimeni , nu asta este intentia mea ) sa valoreze mai mult ca si facultatea mea de 5 ani in care eu am facut un an de management dar este inclusa in diploma de licenta si nu in cea de master.