Buna ziua as dori si eu sa ma ajute cineva cu un raspuns,,cum pot sa scap de un abonament incheiat abuziv la V. Va explic cum sa intamplat. acum o luna imi expira abonamentu pe 2 ani si am vrut sa renunt la el am sunat la relatii cu clienti si leam spus ca vreau sa renunt la el pe motive financiare etc.persoana respectiva de la relatii ma vrajit cum fac cam toti de la firmele de telefonia cu o prelungire cu un abonament mai mic +telefon la promotie etc eu am pus botu si am acceptat am uitat ca am solicitat si schimbarea nr vechi cu unu nou,,telefonu trebuia sa imi vina acasa prin curier si nr sal schimb la un centru V. am anulat comanda telefonului pe motivu ca ma duc la reprezentata la ei sami eau de acolo si sami dea alt nr cum mia spus cei de la reletii cu clienti ca e gratuit schimbarea numarului. toate bune si frumoase pana aici mia anulat comanda ma duc la reprezentata stau la coada imi astept nr ca sa ajung la reprezentant si ii spun domnisoarei ca am venit pentru un telefon si un nou nr de telefon specificand ca am o prelungire de contract facando prin telefon cu cei de la relatii.ok pana aici ,ma ascultat si mia spus de ce numi fac un nou abonament cu un nou contract si alt nr de telefon ca e mai usor decat sami schimb nr la abonamentu prelungit ca ma cost 15 euro nr etc.eu am spus da de ce sa platesc 15 euro mai bine imi fac un nou abonament am acceptat dar ieam spus sa imi anuleze prelngirea abonamentului pe care am facuto cu cei de la relatii cu clientii prin telefon ea mia spus ca da imi va fi anulate toate solicitarile facute si mi se va inchide abonamentu vechii pe datat de 1 iulie.am senat contractu miam luat si tel la promotie si uraaaaaaa la gara.actept 1 iulie sa vad daca imi inchide abonamentu vechi surpriza ca nu si asa mam trezit cu 2 abonamente am facut solicitre scrisa si prin telefon la ei.inca nu mia dat nici un raspuns mia spus decat asa amical ca nu pot anula abonamentu vechi si sal anulez pe asta nou dar trebuie sa platesc lunile de abonament ramase ..de taxa de reziliere inca nu mia spus nimic +si telefonu sal platesc eu vreau pe cel vechii sal reziliez .
INTREBAREA NR 1 CATRE DV .DACA MI SE VA CERE SA PLATESC CEVA LE PATESC ?.ADICA 24 DE LUNI DE ABONAMENT CARE LE AM PENTRU PRELUNGIREA ABONAMENTULUI VECHII.CAM ASA AR BATE EI APROPOURI.
INTREBAREA NR 2. ALTE TAXE MI SE VA CERE ?(PENTRU PRELUNGIREA ABONAMENTULUI NU AM LUAT TELEFON LA PROMOTIE)
INTREBAREA NR 3. CE TREBUIE SA FAC DACA IMI IMPUNE SA PLATESC CEVA FARA SA FI FOST VINA MEA ADICA(CEI DE LA RELATII SI CEI DE LA REPREZENTANTA SE BATE CAP IN CAP ADICA NU STIE MANA DREAPTA CE FACE STANGA ASA A FOST IN CAZU MEU ) din greseala lor sa ma trezesc cu 2 abonamente.
VA MULTUMESC FRUMOS DACA ATI CITIT ACEST CAPITOL NEFAST SI ASTEPT RASPUNSURILE DUMNEAVOASTRA
Domnule, Legea nr.161/2010 a modificat doua legi, nr.193/2000 si nr.296/2004! La art.II din Legea nr.161/2010 se prevede modificarea anexei la Legea nr.193/2000 avand urmatorul cuprins: "j) restrang sau anuleaza dreptul consumatorului de a denunta sau de a rezilia unilateral contractul, in cazurile in care: -comerciantul a impus consumatorului, prin contract, clauze referitoare la plata unei sume fixe in cazul denuntarii unilaterale." Cititi , in intregul ei Legea nr.193/2000, republicata. Acolo veti gasi rezolvarea!