Exista prevederi in legatura cu persoanele reprezentand asociatia de proprietari, care pot fi desemnate ca avand specimene de semnatura la banca la care va fi deschis contul asociatiei?
Ca la orice alta persoana juridica (S.A. , SRL, SNC...) conducerea stabileste asupra celor care fac operatiuni prin banca. Intr-o asociatie, comitetul executiv condus de presedinte stabilesc persoanele, tot din conducere, care fac aceste operatiuni. Se poate stabili si cuprinde in protocolul cu banca unde se deschide contul ca un membru al comitetului (poate chiar presedintele sau vicepresedintele) sa ai9ba prima semnatura; administratorul sau casierul sau alt membru sa aiba a doua semnatura; semnaturile pot fi ambele obligatorii (prima si a doua); pot fi 1 sau 2 persoane cu prima semnatura si 1 sau 2 persoane cu a doua semnatura; poate fi si numai o singura semnatura.
Oricum acestia trebuie sa fie din conducerea asociatiei.
Mai am o neclaritate:daca administratorul este o persoana angajata cu contract , nefacand parte din asociatie nu poate fi desemnata? (nu face parte din conducere).
Alegere presedinte.
lili_75
Buna seara. Fac parte din comitetul unei asociatii de proprietari.Astazi mergand la CEC am auzit o d-na de la un ghiseu ca explica unui administrator ce ... (vezi toată discuția)