Am un laptop cumparat in 30 sept 2005, cu o garantie de 2 ani , plus o extindere de 10 zile a acesteia datorata unor reparatii.
Displayul acestuia s-a defectat si pe data de 5 sept 2007 a fost dus la reparat , unde a fost inlocuit .
Astazi, 14 sept 2007 , am refuzat ridicarea laptop-ului din unitatea de service datorita faptului ca
garantia oferita de dansii pentru displayul nou este aceeasi cu cea ramasa intregului laptop , si anume 30 sept 2007 + 10 zile acordate anterior + 10 zile de la reparatia actuala .
Am indicat functionarului faptul ca , in conformitate cu HG 394/1995 Art.22 , are obligatia de a acorda termen de garantie egal cu cel oferit de producatorul piesei de schimb.
Mentionez ca pe certificatul de garantie al produsului este mentionat faptul ca “ drepturile consumatorului sunt conforme cu OG 21/1992 , OG 58/2000 , HG 394/1995 in vigoare la data vanzarii” .
Va rog sa aveti amabilitatea de a-mi spune daca aceasta reparatie se supune HG 394/1995 SAU LEGII 449/2003 , asa cum sustine unitatea de service ?!
In cazul aflarii sub incidenta Legii 449/2003 , service-ul trebuie sa-mi acorde cei 2 ani de garantie pentru piesa inlocuita??
garantia servisarii este pana in sept 2007 ...iar garantia piesei este de 2 ani ...dak piesa se strica de la sine...inlocuirea ei este garantata dar platesti servisarea...dak din cauza montarii neadecvate a piesei se strica laptopul sau alte componente in cadrul garantiei putine care a mai ramas...se repara tot...dupa expirarea garantiei scurte...ai garantie pe display in sine...ca piesa...dar doar din vina proprie...e mai fina distinctia aici dak intelegi? #-o
multumesc , este exact cum ma asteptam: asta si cer de la service, garantie pentru piesa in sine ! acum astept raspunsul celor de la dep.juridic al service-ului (;)) ... care ne-a fost anuntat ieri pe mail. o sa va tin la curent . inca o data , multumesc.