As aprecia foarte mult daca mi-ati raspunde la urmatoarele intrebari referitoare la cazul unui SRL cu 2 asociati, dintre care actualmente unul e si Administratorul firmei:
1. cei 2 asociati pot, prin Hotarare AGA, decide numirea unui Administrator tert (care nu e asociat in firma)?
2. pentru asta e suficienta Hotararea AGA + Registrul Comertului sau trebuie mers si la notar?
Pe langa Hotarare AGA mai sunt necesare:
- Declaratia viitorului administrator, cum ca indeplieste conditiile legale pentru a detine functia de administrator si accepta in mod expres aceasta functie (autentificata de notar, sau atestata de avocat);
- Specimenul de Semnatura al viitorului administrator (autentificat de notar)..
..asa ca raspunsul este afirmativ. Trebuie sa ajungeti si pe la notar.
Bineinteles, mai exista si variata ca viitorul administrator sa se prezinte personal la Oficiul Registrului Comertului, caz in care, nu mai este nevoie sa mearga la notar !
1. DA POT NUMI ADMINISTRATOR, O TERTA PERSOANA.
2. PE LANGA HOT, LA REGISTRUL COMERTULUI, TREBUIE SA DEPUNETI O DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE A NOULUI ADMINISTRATOR , CUM CA INDEPLINESTE CONDITIILE LEGALE PT A FI ADMINISTRATOR, SI UN SPECIMEN DE SEMNATURA.(scuze, am uitat caps lock activat)
declaratia se da fie la notar, fie la ORC in fata judecat.
Va multumesc pentru raspuns. Imi puteti da detalii despre ce inseamna exact aceste ''conditii legale''? Eventual o sursa de informare unde sa citesc singura aceste info, sa nu va rapesc prea mult timp?