avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 647 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Fonduri europene, finanţări ... obtinere fonduri ue
Discuție deschisă în Fonduri europene, finanţări nerambursabile, grant-uri

obtinere fonduri ue

Buna ziua, am si eu nevoie de niste sfaturi si v-as multumi din suflet daca m-ati indruma un pic....am 24 ani sunt studenta la master si as vrea sa pun pe picioare o mica afacere , -stiu ca sunt scutita de unele taxe la infintarea unui srl dar mai departe as vrea sa stiu daca ma pot bucura de anumite fonduri (nerambursabile sau subventionate partial) daca vreau sa deschid un salon de infrumusetare sau o spalatorie auto.....cu ceva banuti m-ar mai ajuta si parinti dar stiu ca inceputul este fff greu ..... va multumesc
Cel mai recent răspuns: m1ha1g , utilizator 04:08, 18 August 2010
se poate.. dar inainte de a face firma interesati-va exact de domeniile si activitatile eligibile ptr accesarea fondurilor europene, penru alegerea corecta a activitatii principale
de unde pot "culege" toate informatiile ca pe internet sunt retinuti in explicatii cred ca ceea ce vreau eu sa fac sunt activitati eligibile ,dar eu am inteles ca nu poti beneficia de fonduri pe o societate nou infintata(bineinteles ca as putea cumpara una) ....dar la cine sa apelez sa ma lumineze...
[ link extern ]
Mult succes

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Fonduri europene nerambursabile pentru crestere vipere camidumitrache camidumitrache Buna ziua, Ma puteti indruma, va rog? Vreau sa ajut un prieten sa isi deschida o afacere cu fonduri nerambursabile, mai precis vrea sa creasca ... (vezi toată discuția)
Infiintare srld neramaro neramaro Buna ziua, In primul rand vreau sa mi exprim bucuria pentru existenta acestui site, voi vedea si cat este de folositor. Scriu pentru ca am anumite ... (vezi toată discuția)