Lucrez ca asistenta medicala intr-un spital si dupa ce m-am angajat trebuia sa dau un examen la sfarsitul primelor 6 luni pentru a trece din functia de asistent medical debutant la functia de asistent medical. Am fost la examen si acolo mi s-a spus ca trebuie sa fie de fata si Asistenta Sefa a mea. Eu acolo am aflat acest lucru. M-am dus sa o chem si nu a mai vrut sa vina. Apoi asistenta sefa a hotarat ca nu am trecut examenul desi eu l-am sustinut in fata unei Comisii si acolo am stiut totul cu excetia unei singure intrebari....trebuia sa dau un exemplu de tic nervos si nu am stiut..... in rest totl a fost bine, Directorul de Ingrijiri Medicale chiar m-a apreciat. Peste cateva zile am aflat insa intr-o intrunire a sectie noastre special organizata pentru a discuta despre mine....am aflat ca nu am trecut examenul. M-au reevaluat doar pe sectia unde lucrez asistenta sefa si Doamna Pr. Sef de sectie si au concluzionat ca nu am spirit de creatie...nu sunt disciplinata...nu comunic...si multe altele...deci nu trebuie sa am salariul ca si colegele mele. MI-au dat niste note proaste si mi-au scazut salariul. Am fost asa de socata si mi-era asa de frica de ele incat nu am facut nimic. Nu am mai vb nimic cu nimeni. Colegele imi spuneau sa tac ca ma poate da afara...si ar trebui sa le fi dat bani in plic pana acum pentru ca toata lumea a dat... Mama mea murise cu vreo 4 luni in urma si mi se cerea sa dau bani...abia iesisem din scoala si mi se cerea sa dau spaga la proprii mei sefi!!!! Nu am mai facut nimic.... apoi m-am casatorit... si acuuuuuum dupa ce am lucrat 1 an am ramas insarcinata si am intrat in Concediu de Crestere Copil. Am fost asa de speriata atunci si nu am stiut ce sa fac.. CE AR FI TREBUIT SA FAC? Doresc sa stiu ce tebuie sa fac cand ma voi intoarce pentru a nu mai avea salariul scazut.