buna ziua,sunt in concediu medical din 5 luna aceasta si pana in 27 luna aceasta,am mai pus o intrebare in forum si mi s-a rasp ca in cazul in care eu ,in mod normal,primesc salariul in datele de 5 si 20 ,plata conc medical trebuie facuta la aceleasi date.am luat legatura cu angajatorul dupa mari eforturi de a-l contacta si am primit urmatorul rasp: am predat actele la contabila9in cond in care eu azi am primit rasp acesta si conc med l-am predat la patron in data de 7)si inca nu s-a aprobat,trebuie sa se faca verificariile de catre cei de la cnsas si abia apoi voi primi banii la sfarsitul lunii viitoare .cand ii voi primi atunci ti-i voi da.acum nu ti-i dau chiar daca legal este ca eu sa iti platesc tie conc med in zilele normale de salariu.
intrebarile mele sunt: este legal sa mi se refuze plata conc medical?
de cine trebuie aprobast acel conc medical,in cond in care eu detin bilet de iesire din spital in care scrie clar ca eu am fost internata si operata,am stat acolo 2 zile,dupa care am primit 21 de zile de conc med?
ce verificari anume se pot face de cnsas,in afara de cele prevazute de noua lege in leg cu intervalele orare intre care trebuie sa fi acasa si pauzele dintre ele in care iti este permis sa parasesti domiciliul?
sunt eu obligata sa astept acele verificari pt a fi platita,daca ziua mea de salariu este inainte sau mai rau,chiar a trecut?
in cazul acesta,se poate considera ca angajatorul nu a respectat clauzele inscrise in cim,si imi pot cere rezilierea cim prin art 79 alin 8?
va multumesc anticipat
Am Inteles ca at-ti fost in concediul medical lunea aceasta din 5-27 august,BunConf. legi,dumneavoastra primiti salariul pe luna august doar dupa 1sept.Corect?
Atunci ati fi primit in 5 si 20 ,banuiesc salariul pe luna iulie si ,aprope sigur avansul pe luna august.adica ce ati lucrat din 1-15 august ,corect?
Patronul este obligat ,daca ati avut concediul medical initial sa va plateasca primele 5zile iar urmatoarele zile de CNASS.