Daca sunt nemultumita de serviciile unei firme de telefonie si vreau sa reziliez contractul care sunt conditiile in care pot rezilia.Contractul este pe persoan juridica si este pe un an dar factura elibrata de ei e total diferita de ce a fost stipulat in contract si de aceea vreau sa rezilez contractul.
In primul rand trebuie sa analizati factura si sa cereti explicatii (personal, telefonic, prin e-mail sau fax) cu privire la elementele care diferentiaza serviciile facturate de cele contractate. De foarte multe ori, datorita modului de redactare a clauzelor contractuale (fraze lungi, neclare, etc.) beneficiarul serviciului nu este informat corect despre drepturile si obligatiile celor doua parti.
Inainte de a solicita in scris rezilierea contractului, trebuie sa identificati, cu precizie, in ce mod compania de telefonie mobila nu si-a respectat obligatia (obligatiile).
Cred ca este important sa cereti ajustarea contractului la necesitatile dvs. inainte de a rezilia contractul, daca asta este posibil, bineinteles.
Avand in vedere ca ambele parti sunt au calitatea de comercianti, nu beneficiati de protectia legala a consumatorului persoana fizica.
Oricum, daca ati decis rezilierea contractului (in urma unei analize temeinice) ar fi bine sa studiati care este solutia cea mai avantajoasa pt dvs.: procesul (costuri, mijloace de proba, timp de rezolvare, etc.) sau plata abonamentului pe perioada ramasa.
Daca ati ales calea procesului trebuie sa va pregatiti din timp probatoriul. De aceea va sfatuiesc sa luati legatura cu un coleg sau cu o colega pentru a va indica pasii de urmat.
Va doresc succes.
Un salut cordial,
Av. Constantin Radu Calugaru