avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 445 soluții astăzi

Marți, 4 martie, are loc evenimentul: Politica privind prevenirea hărțuirii la locul de muncă - De la concept la implementare practică. Participă →

Forum Discuţii juridice Probleme juridice în afaceri - ... Reprezentare control supa incetare CIM
Discuție deschisă în Probleme juridice în afaceri - contracte între profesionişti

Reprezentare control supa incetare CIM

Am fost contabil sef la o firma pana acum 3.5 ani, relatii de munca cu 8 ore si fisa postului. CIMs-a desfacut cu acordul partilor in apr 2007.In prezent firma este actionata in judecata de unul dintre asociati, in proces s- numit un expert contabil care initial verbal , acum si in scris prin Tribunal, ma solicita sa pun la dispozitie toate documentele contabile ale firmei (?)si sa dau explicatii pe perioada in care am fost angajata ceea ce mie mi-e aproape imposibil s-a scurs prea mult timp si nu-mi aduc aminte nimic. Care este baza legala in care acest expert poate dispune de mine ?Nu exista perioade de prescriptie?Mentionez ca in solicitarea scrisa a amentintat ca in caz contrar voi fi supusa unei amenzi judiciare cf art 108 cod pr civ( impiedicarea efectuarii de lucrari de expert). Deasemenea am uitat sa spun :actele si contabilitatea am predat-o actualului director economic al firmei care se pare ca se eschiveaza de la lamuriri si punere la dispozitie acte zicand ca eu port rapunderea pt aceasta perioada. va multumesc.
Cel mai recent răspuns: Maria Tirnovan , utilizator 12:50, 28 August 2010
daca ati predat actele noului director economic, a incetat CIM, ce documente sa mai puneti la dispozitie?
directorul economic actual si administratorul sunt singurii care pot pune la dispozitie actelele societatii (sunt obligati), indiferent de perioada pe care se solicita (de la infiintare).
sa spuna expertul baza legala in care va cere documente si explicatii.
daca ar exista asa ceva inseamna ca poate cere documente si informatii oricarui fost angajat (sau fosti contabili sefi, poate au fost mai multi).
nu e posibil asa ceva, decat daca, nu s-a facut predare/primire de documente (arhiva) / gestiuni.
Ultima modificare: Joi, 26 August 2010
ContSters123067, utilizator
va multumesc de raspuns. Intre timp am apelat la un avocat care mi-a raspuns la fel. Urmeaza sa depun o adresa de informare judecatorului in acest proces prin care trebuie sa punctez asupra starii de fapt. Se pare ca acest judecator ori nu a fost informat corect ori nu a fost informat. Baza legala de solicitare: am inteles ca instanta poate cere lamuriri de la orice persoana de la care stie ca detine informatii sau acte in procesul pe rol.Si sa mentionez si de comportamentul expertului contabil. va multumesc inca o data.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pot semna bilantul, balanta, declaratii? MirelaIon04 MirelaIon04 Buna ziua, Am terminat in 2004 ASE-ul - Contabilitate si Informatica de Gestiune si tot atunci m-am angajat (am deci o experienta de 5 ani) ca si contabil. Nu ... (vezi toată discuția)
Contabil cu drept de semnătură ContSters452147 ContSters452147 Salutare! Un prieten care deține o firmă mi-a cerut ajutorul și nu știu cum să îi răspund. Dacă acesta nu are facultate și urmează un curs de ... (vezi toată discuția)
Poate fi trasa la raspundere firma de contabiliate? edromconsult edromconsult Buna ziua! Un birou de contabilitate are incheiate contracte de prestati servicii cu doua societati , care au relatii comerciale intre ele.Unul din ... (vezi toată discuția)