Bineinteles, am o problema si sper sa ma lumineze cineva.
Sunt traducator autorizat, inregistrat la Finante (am CIF) , am depus declaratiile 220 si 070 cerute la inregistrare anul acesta, platit impozit minim pt ca am declarat venit minim, practic nefacand efectiv traduceri, am depus aceste declaratii doar pt a obtine stampila fara de care nu primeam Autorizatia de Traducator...cel putin asa e in jud. Sibiu.
Marturisesc ca nu urmaresc stirile, din pacate, si am aflat tarziu de depunerea unor declaratii pe la AJOFM, Casa de Pensii, Casa de Sanatate....
Situatia mea e urmatoarea: nu sunt salariata, nu sunt inregistrata la AJOFM, la Casa de Pensii platesc contributiile pe cont propriu, din mana deci...iar cu Asigurarea de Sanatate , sunt trecuta pe Asigurarea sotului el fiind salariat.
Concluzia: intrebarea mea e urmatoarea: trebuie sa ma duc la aceste institutii sa depun/platesc ceva noi declaratii dupa noua Ordonanta care se vehiculeaza in ultimele zile?
Va rog mult daca exista cineva care ma poate lamuri si pe mine.
Imi cer scuze daca nu am fost coerenta...sunt cam bulversata.