Am fost angajata la o firma particulara dar la 26 august am hotarat incetarea contractului de munca conform art 55 lit b. In cat timp este obligat angajatorul sa anunte ITM ,caci acolo se afla cartea mea de munca ,pentru a opera desfacerea contractului de munca?Acest angajator are posibilitatea de a trage de timp si sa nu-mi opereze in cartea de munca? Care este termenul in care pot sa-mi ridic cartea de munca de la ITM si cum procedez? Se face pe baza de cerere catre ITM din partea mea??? Va multumesc
Cartea de munca se poate "ridica" chiar si in timpul in care ati avut calitatae de angajat.
In vederea finalizarii desfacerii c.i.m. , mai ales ca a fost cu acordul ambelor parti, trebuie sa mergeti la ITM cu decizia de desfacere a .c.i.m. si cu Nota de lichidare in vederea incheierii angajarii la unitatea la care ati lucrat.
cererea de incetare a contractului de munca s-a facut intr-un singur exemplar urmand ca contabila firmei sa faca adresa la itm pentru inchiderea cartii de munca ....asa s-a procedat aici ....om cazul acesta nu-mi ramane decat sa merg la itm sa vad cand s-a operat in ea ....asta era si ntrebarea ??? angajatorul anunta itm ....si in cat timp este obligat sa o faca daca cererea a fost cu data de 26 august ?
Nu exista vreun termen in care angajatorul trebuie sa emita decizia ... insa daca a emis-o trebuie s-o depuna la ITM in termen de 5 zile de la data emiterii.
Mergeti la ITM - inspectorul la care este arondat fostul angajator - si vedeti daca va puneti ridca carnetul de munca.