Serios??? Bine ca "mi-ati tradus" contractul, ca nu stiu ce ma faceam! Singur cred ca nu eram in stare sa-l citesc si sa-l inteleg! Eu va invit sa studiati legislatia in domeniu, mult mai aprofundat! In primul rand eu nu m-am legat de articolele prevazute in legea 161/2010 (care e o lege complet idioata!). Mult mai clare si mai concise mi se par: legea ce este completata de noua lege 161/2010 si anume ma refer la legea 296/2004 si IN SPECIAL legea 193/2000 (legea 193 ESTE "TRAZNET"!!!). In ultima mentionata, exista o ANEXA la sfarsit, ce contine o lista de CLAUZE ABUZIVE. Cititi aceasta ANEXA si va garantez ca o sa va schimbati parerea.
Din punctul meu de vedere, afirmatia dvs.:
"Rezilierea unilaterala a unui contract cu incetarea inainte de expirarea contractului este posibila doar:
- la neindeplinirea obligatiilor contractuale a unei parti
- la modificarea unilaterala a unor clauze contractual (pret, calitate, conditii)
- eventual in anumite cazuri de forta majora"
consider ca este facuta in necunostinta de cauza! Intr-adevar, ce ati precizat, este prevazut in contract, DAR ORICE CONTRACT DEVINE NUL ATAT TIMP CAT CONTINE CLAUZE ABUZIVE. Legea 193 o spune, nu eu! Eu asta am si precizat, regret ca nu toti m-au inteles! Si regret ca sunt nevoit sa ma tot repet! ANPC-ul NU APLICA LEGISLATIA IN VIGOARE! De asta am spus ca ori sunt indioti, ori incompetenti!......ori.....CORUPTI!
Am gasit in ANEXA mai sus mentionata cel putin 5 motive argumentate cu care in orice moment poti da peste bot oricarui operator de telefonie/internet/televiziune.
Pentru conformitate:
[ link extern ]
[ link extern ]
In cazul meu, dau un singur exemplu de care ma pot lega, legal.....
articolul 4 din legea 193 spune.....
Art. 4. - (1) O clauza contractuala care nu a fost negociata direct cu consumatorul va fi considerata abuziva daca, prin ea insasi sau impreuna cu alte prevederi din contract, creeaza, in detrimentul consumatorului si contrar cerintelor bunei-credinte, un dezechilibru semnificativ intre drepturile si obligatiile partilor.
In cazul meu, Vodafone poate sa "demonstreze" ca A NEGOCIAT CONTRACTUL CU MINE? Contractele sunt in format standard, aceleasi pentru toti abonatii.....
Rezulta ca este vorba de o clauza ABUZIVA si am dreptul legal sa cer rezilierea contractului in orice moment, exact din acest motiv, ca n-am avut posibilitatea sa-mi negociez contractul. Logic, nu?
Iar faptul ca dezechilibrul este net in favoarea Vodafone, nu poate sa fie negat. Daca, spre exemplu, iei un telefon, sa zicem cu 10 Euro si ai o subventie la el de 40 de Euro (adica telefonul face 50 de Euro in realitate) si daca reziliezi contractul a doua zi, esti obligat sa platesti justa despagubire de 260 de Euro.....deci de 5 ori costul telefonului la pret real, nu subventionat!
Vi se pare un contract NEGOCIAT cu consumatorul? Vi se pare un contract IN FAVOAREA CONSUMATORULUI?
De asta va invit sa studiati prevederile legale.......intai de toate!
Lasati prevederile contractuale, ca nu au nicio valoare.......legal vorbind!
Contractele sunt pline de clauze abuzive......adica daca scrie in contract ceva nu inseamna neaparat ca trebuie sa iau pozitia de drepti si sa execut ce scrie acolo!
Vreau sa cred, totusi, ca mai sunt dotat si cu creier......in afara de contractul cu Vodafone!