Buna ziua,
acum 1 saptamana a fost tranferat un numar de telefon de pe firma X pe cartela.
Acel numar fusese inainte pe firma Y, eu sunt administratorul acestei firme iar acum a aparut sub forma unui abonament inregistrat pe firma Y.
Nu am semnat nici un contract, nu am stampilat nici un document in aceasta privinta.
am vb la Vodafone si mi-au dat doua solutii:
1 sa platesc abonamentul chiar daca se observa o neregula eu tot voi plati suma inregistrata pana in prezent.
2. sa ma duc in Plazza mall sa caut persoana care a facut tranferul " pentru ca fiecare este responsabil pentru ce a facut" dar eu zic ca toti angazatii reprezinta vodafone si eu nu am timp sa "hartuiesc" , "urmaresc" casieri si alte persoane din magazine care au introdus niste date intr-un calculator.
ce pot face in aceasta situatie, mi-am pierdut timp si fire de par din cap datorita raspunsurilor lor si nu vreau sa platesc nici macar un cent .
Numarul respectiv trebuia sa fie pe cartela nu abonament.
multumesc
Daca intre firma Y si Vdf nu exista contract atunci firma Y nu datoreaza nimic.
Sesizati in scris acest lucru la Vdf si cred ca ei vor gasi o solutie; doar cu vorbe nu prea merge la noi.
am sesizat si in scris dar raspund dupa 1 saptamana. Pana la urma vor trece abonamentul pe cartela dar ma vor obliga sa platesc creditul consumat pana in prezezent. Pana la solutionare eu nu mai pot vorbi de pe acest numar, creditul se tot mareste?
intre firma Y si vdf nu exista nimic stampilat si semant. Acel numar fusese trasferat la firma X de la Y acum 2 ani iar acum firma X a ceut trecerea pe cartela iar ei au trecut pe firma care fusese fara sa aleg vre-un tip de abonament, plan tarifar sa citesc, semnez orice tip de contract.
mi-au spus ca va trebui sa platesc la telefon. mi-e sa nu-mi inchida numarul daca nu platesc. daca imi inchid numarul sau ma pun sa platesc si 1 cent merg cu ei in instanta.