Vreau sa dau in ianuarie examenul de atestare a inspectorilor de resurse umane la ITM, dar nu stiu pana cand se fac inscrierile. mentinez ca doresc sa fiu atestata pe anul 2008. Am sunat la ITM, dar iti inchid telefonul in nas. Daca este cineva care ma poate ajuta ii multumesc din inima.
Multumesc si astept un raspuns urgent ca sa pot sa ma duc sa-mi depun dosarul, mai ales ca vin si sarbatorile, iar astia intra in concediu.:P
Inscrierile se fac la sediul ITM Bucuresti, din strada Radu Voda nr.26-26A, dna Tatoianu. Mergi direct la sediu si te poti inscrie. Anul trecut nu au avut concediu decat in zilele de sarbatori.
am reusit ieri sa vorbesc cu dna tatoianu si mi-a spus ca inscrierile se fac dupa data de 15 ian ptr anul 2008. chiar nu stiu ce sa fac. stau cu mare stres, deoarece mi-a frica sa nu pierd examenul.:(
Buna, fatele poate imi spuneti si mie cu ce acte trebuie sa te prezinti la inscrierea pt examenul de la ITM, eu sunt angajata ca referent r.u., :), La servici mi -sa spus ca nu pot sa ma prezint decat daca ma trimit ei pt....si nu mai inteleg nimic:">
pai actele le gasesti pe itmbucureti.ro la sectiunea cursuri la atestarea persoanelor in vederea pastrarii acrnetelor de munca la sediul societatii. in principiu copie legalizata diploma, copie CI/BI, cazier judiar, un acord pe care il iei de pe site cum ca firma este in stare sa tina cartile de munca la sediu, un CV scris de mana.
ptr mai multe lamuriri intra pe site-ul lor.
p.s. poate stii cand este limita de inscriere. daca aflii te rog sa-mi zici si mie:P;)
Persoana fizică desemnată de angajator pentru întocmirea, păstrarea şi completarea carnetelor de muncă trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:
(a) să fie absolvent/e cu diplomă a învăţământului liceal, post liceal sau superior;
(b) să fie salariat/ă a angajatorului care solicită aprobarea;
(c) să nu aibă condamnări penale pentru fapte care o fac incompatibilă cu atribuţiile în activitatea de întocmire, completare, păstrare şi evidenţă a carnetelor de muncă;
(d) să cunoască prevederile legale referitoare la raporturile de m
Dosarul persoanei fizice desemnată de angajator care va îndeplini atribuţiile de întocmire, completare, păstrare şi evidenţă a carnetelor de muncă va cuprinde obligatoriu următoarele documente:
(a) diplomele de absolvire a învăţământului liceal, post liceal sau superior, după caz (copii legalizate);
(b) contractul individual de muncă încheiat cu angajatorul (copie xerox);
(c) acte identitate (copie xerox);
(d) certificat cazier judiciar în original;
(e) curriculum vitae al persoanei desemnate, scris de mână.