avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 534 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... CERTIFICAT GARANTIE TELEFOANE NOKIA
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

CERTIFICAT GARANTIE TELEFOANE NOKIA

Buna ziua,
Am o mica problema.
Am luat un telefon acum aproape un an la prelungire de contract.
Problema mea consta in faptu ca am probleme cu telefonul,desii luna trecuta mi-a stat in service aproape o luna deoarece a fost dus de 3 ori in luna august.Desii el avea o problema de soft si inca o mai are,pe langa aceea problema care se remedia in proportie de 80% dupa ridicarea lui din service apareau noi probleme si diferite pe langa cele pe care avea inca la soft.
Cum pot sa rezolv problema asta l-am dus de 3 ori mai am o singura data ce fac imi pierd garantia?Imi schimba produsul....?Cum pot sa rezolv aceasta problema pentru ca telefonu mai are inca garantie cel putin inca un an, si garantiea nu este anulata este o garantie valabila.
Astept raspuns pe forum sau pe cristi_bank@yahoo.com

Va multumesc,

X-(X-(:(:(
Cel mai recent răspuns: cristii , utilizator 17:45, 21 Septembrie 2010
Buna ziua !
Avand in vedere prevederile legii 296/ 2004 republicata si actualizata, art.27, alin.(1) lit. d) aveti dreptul de a solicita si a fi despagubit de catre firma ce a comercializat produsul. In acest sens, sesizati in scris respectivul comerciant solicitand expres inlocuirea produsului, luand in considerare faptul ca acesta nu poate fi utilizat. De asemeni, daca nu priiti raspuns in 30 de zile de la solicitare sau acesta nu este favorabil, sesizati ANPC- ul, Comisariatul judetean competent.
Cu stima !
Buna ziua,
Telefonul este inca utilizabil dar cad imi este lumea mai draga se inchide in conversatie sau atunci cand vreau sa sun sau sa umblu pe el mi se blocheaza deci nu este utilizabil intr-o oare care masura de proportie 85%.
Ms de raspuns

Astept si alte sfaturi cum as putea sa obtin negare de garantie pentru a mi se schimba produsul.Deorece am mai citit ca un produs poate fii dus de 3 ori in servici dupa care se aloca negare sau anulare de garantie ,care la mine nu este cazul de anulare a garantiei pentru ca nu are nici o problema survenita din cauza/vina utilizarii necorespunzatoare.
Buna ziua,

VA ROG Ajutatima cu mai multe sugesti daca sunt si care sunt sunt disperat (puneti-va in locul meu far telefon functional 100% sau sa functioneze doar 80~85 %)

Va multumesc,

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Reziliere contract telekom lazindaliborca lazindaliborca Am incheiat un contract cu telekom in august 2015.In octombrie mi s-a stricat telefonul primit de la ei,l-am trimis in reparatie cu garantia furnizorului.Am ... (vezi toată discuția)
Despre garantia produsului (si cele 15 zile) vizcatalin vizcatalin Buna ziua. Pe 17.11.2019 am cumparat un aspirator robot de pe un site destul de cunoscut, sa spunem. Acesta mi-a venit defect din fabrica, bateria acestuia ... (vezi toată discuția)
Inlocuirea telefonului mobil pe garantie Dya85 Dya85 Am reusit sa obtin negare din service pt telefonul meu mobil care avea garantie pana in data de 21.07.2017 ,intrebarea e telefonul va fi inlocuit cu un pridus ... (vezi toată discuția)