Am doua societati pe care vreau sa le fuzionez prin absorbtie. Am citit prevederile legiii 31 a societatilor comerciale si am vazut cam care sunt cerintele. Stiu ca exista si o parte contabila a acestei fuziuni si am gasit OMFP 1376/2004 care contine normele cu privire la reflecatrea in contabilitate a acestor operatiuni. De partea contabila se va ocupa un expert contabil, pentru ca eu nu am cunostintele necesare in acest domeniu. De partea de hartii si alergatura va trebui sa ma ocup eu si, sincer, nu stiu de unde sa pornesc. Am vazut care sunt actele si etapele de la Oficiul Registrului Comertului. Intrebarile mele ar fi urmatoarele:
1. Care este primul lucru cu care trebuie sa incep aceasta fuziune?
2. Care este desfasurarea in timp a tuturor etapelor?
3. Care sunt implicatiile fiscale si cand ar trebui facute bilanturile pentru cele doua societati?
4. Ce se intampla cu salariatii societatii absorbite? Le incetez contractele si le fac altele noi pe cea absorbanta sau fac acte aditionale? Cand se fac toate acestea, inainte sau dupa absorbtie?
5. Societatea absorbita are un punct de lucru ce se va deveni al societatii absorbante. Cum si cand mut acest punct de lucru?
cel mai usor pentru dvs ar fi sa apelati la un avocat care sa se ocupe de toate actele de care aveti nevoie. eu am lucrat foarte bine intr-o problema similara cu cei de la societatea de avocatura "pelinari"(www.pelinari.ro)