avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 951 soluții astăzi

Joi, 27 martie, are loc evenimentul: Dreptul proprietății intelectuale în raport cu salariații - Aspecte practice și provocări actuale. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... CONCEDIUL FARA PLATA
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

CONCEDIUL FARA PLATA

Lucrez la firma din dec.2007. Sunt insarcinata in 23 de saptamani,iar la 13 sapt. am avut o operatie de serclaj in urma careia nu am mai putut merge la servici.Din 26.07.2010 sunt in medicale.Nu am stiut de la inceput ca acestea trebuie sa aiba continuitate astfel incat am de pe 13.08.2010-22.08.2010,adica 10 zile calendaristice in august si 6 si7 sept.,adica inca 2 zile lucratoare in sept. trecute de angajator ca zile de concediu fara plata . Ma afecteaza aceste zile fara plata in cazul concediilor prenatale,postnatale si crestere copil? Daca da,pot sa-mi platesc asigurarile si ce o mai fi ,asa incat sa nu am probleme pt.viitorii 2 ani de crestere copil? VA MULTUMESC DIN INIMA !
Cel mai recent răspuns: ContSters145137 , utilizator 10:25, 30 Septembrie 2010
Buna ziua. Zilele de condediu fara plata sunt considerate incapacitate temporara de munca si contractul dumneavoastra pe acesta perioada trebuie suspendat de catre angajator, nebeneficiind de nici o facilitate.
Puteti merge la casa de sanatate, vedeti cum ati fost declarata de catre angajator, adica cu cate zile in lunile respective, si banuiesc ca puteti sa va platiti dumneavoastra pentru completatea stagiului ca si persoana fizica.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Concediu medical si prenatal cris80 cris80 Buna seara! Am si eu o dilema: anul trecut in decembrie 2007 mi-am luat 28 zile de concediu medical(04-31-12.2007).In anul 2008 luna iunie am ramas ... (vezi toată discuția)