avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1845 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Unde depun plangere penala pt abuz in serviciu daca ...
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Unde depun plangere penala pt abuz in serviciu daca sunt un militar in preaviz?

Salutare!
La data de 1 sept mi-am depus demisia in cadrul unitatii militare in care lucrez ca SGV si pe data de 13 sept comandantul UM mi-a zis ca sunt obligat sa efectuez 6 zile de concediu la care mai aveam dreptul, in mod obligatoriu. Acum sunt inca angajat si am un nou raport de demisie la 1 oct. As dori sa stiu unde pot face plangere pt abuz in serviciu: la procuratura militara sau la cea civila, tinand cont ca eu voi mai fi cateva zile militar? Este posibil sa fac plangere de abuz in serviciu dupa ce nu o sa mai fiu angajat?
Va multumesc pt ajutor
Cel mai recent răspuns: Radu Gabrian , Mediator 18:52, 4 Octombrie 2010
La parchetul militar daca persoana impotriva careia depuneti plangerea are grad militar . Puteti face si dupa ce nu veti mai fi angajat .
Asadar daca se va tegiversa cazul pot face plangere si ca civil. Dar se va accepta cazul atat in parchetul mil cat si in cel civil sau se va muta pe civil?
Atata timp cat fapta penala a fost savarsita de o persoana cu statut militar in exercitarea atributiilor de serviciu , aceasta va fi cercetata si judecata de institutiile judiciare militare . Aici nu au competenta parchetele civile .
Am inteles:)
Daca este o infractiune care are legatura cu serviciul,in functie de gradul celui impotriva caruia depuneti plangerea,competenta materiala a solutionarii acesteia,revine Parchetului Militar

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Abuz serviciu aurelbs aurelbs Buna ziua,sunt militar angajat si de curand in unitatea in care lucrez militarii angajati au fost obligati de catre comandant sa achizitioneze articole de ... (vezi toată discuția)