avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1061 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... Pensionare militari (pompieri, jandarmi, politisti)
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

Pensionare militari (pompieri, jandarmi, politisti)

Buna ziua
Am si eu o intrebare pt. dumneavoastra......nu mai inteleg nimica din legile astea sau mai bine zis din nerespectarea lor, legi care au fost(sau inca sint dar nu se respecta) referitor la pensionarea militara.
Lucrez ca militar din anul 1991, plus armata un an ....deci o vechime militara de aproape 20 de ani , plus aproape inca un an de lucrat intr-o societate ....cam 21 de ani de vechime totala in munca.
La ce tip de pensionare m-as incadra .....si daca as puteasa ma pensionez? Mentionez ca am 40 de ani , sanatos.....
Va multumesc
Ultima modificare: Miercuri, 6 Octombrie 2010
Neala, utilizator
Cel mai recent răspuns: Valentin Mester , utilizator 08:19, 24 Octombrie 2010
Stimate domn, aveti cumva 45 de ani? Eu v-am raspuns ca nu va pensionati anul acesta. Mai cititi inca o data ce am scris:
Daca aveti 40 de ani, inseamna ca o sa va pensionati potrivit prevederilor legii privind sistemul unitar de pensii publice care va intra in vigoare la data de 01.01.2011.

Legea privind sistemul unitar de pensii publice abroga, incepand cu 1 ianuarie 2011, toate actele normative care reglementeaza in prezent pensionarea in sistemul militar. Nu vor mai exista alte sisteme de pensionare, cu exceptia celui public.

Acum am fost suficient de clara? :) Daca nu, reveniti.
Ultima modificare: Marți, 19 Octombrie 2010
Gabriela Pintea, Consilier juridic