Cred ca presedintele si-a depasit atributiunile. Conform legii administratorul trebuie sa prezinte comitetului executiv ofertele firmelor si comitetul decide cu cine se incheie contractul. Apoi daca, in timpul derularii contractului, se apar elemente noi, se face act aditional la contract. Sigur ca si acest act aditional trebuie discutat in comitet.
HG 1588/2007 prevede:
Art.22(9) Pentru lucrările privind proprietatea comună, administratorul, ţinând seama de preţ, durată de execuţie şi calitate, supune spre analiză, selecţie de oferte şi aprobare comitetului executiv al asociaţiei de proprietari ofertele operatorilor economici care satisfac cerinţele, în vederea executării lucrărilor, conform legislaţiei în vigoare, potrivit art. 37 din Legea nr. 230/2007. În caz contrar, cheltuielile nu vor fi acceptate la plată.
De ce spune in lege asa? Pentru ca normal administratorul face plata si nu presedintele. Ori la dumneavoastra este exact pe dos: presedintele are factura si vrea sa faca plata iar administratorul nu -i aproba!!!
S-a intors lumea pe dos!
Daca administratorul este din asociatie alegeti-l presedinte in prima adunare generala. O sa-si gaseasca el un administrator pe care sa-l angajeze.