Buna seara,
In cadrul unui dosar civil avand ca obiect litigiu de munca instanta s-a pronuntat "gresit" in ceea ce priveste doua capete de cerere in sensul ca au gresit datele exacte (perioadele de acordare drepturi salariale).
Pronuntarea inca nu s-a tehnoredactat spre a fi comunicata, abea a fost data "minuta".
Cum trebuie sa procedez pentru a indrepta aceasta eroare cat mai repede posibil, pana la comunicarea hoatararii?
Va rog, ma puteti ajuta cu un model de cerere in acest sens? Doresc sa indrept eroare numai pe aceste capete de cerere. Litigiu a avut 8 capete de cerere, celelalte solutionandu-se in mod corect
Cu stima
Buna seara .
Cred ca este vorba de indreptare de erori materiale,care se poate face oricand,nu este un termen limita.
Dar, este si procedura retractarii (completarii) personale efectuate de judecator pentru propria hotarare,dar nu pentru solutiile date, ci pentru erori materiale,care se poate face pana la dezbaterea unei cai de atac pentru acea hotarare .
Marius Bote .
Ups!
Pronuntarea a fost data in proces pe fond la Tribunal
Nu prea inteleg ce e procedura retractarii-indreptarii, nu am gasit termenul in codul civil. Ce presupune acest lucru?
As dori sa aleg cea mai simpla si rapida cale de indreptare a erorii cu putinta.
Ma puteti indruma unde sa citesc despre aceasta?
Aveti un model de cerere de formulare?
Va multumesc
Cu stima
Retractarea (completarea) propriei hotarari se poate face doar de catre judecator,dvs.puteti depune cerere de indreptare erori materiale in sensul art.281 din Codul de procedura civila.Este o cerere simpla,nu se timbreaza,nu cred ca va vor cita si pe dvs.,dezbaterea se tine in Camera de consiliu .
Daca erorile sunt mai grave,daca nu s-a dezbatut un capat de cerere ,sau nu s-au lamurit intru -totul capetele de cerere, acestea pot constitui motiv de recurs.
Marius Bote .
S-au discutat capetele de cerere, numai ca la 2 dintre ele s-au gresit datele
1.Am solicitat anularea actului aditional la cim prin care s-a facut modificarea cim de la 4 ore la 1 ora pe zi si salariul de la 440 lei la 110 lei/luna in perioada 1 iulie 2007 - 1 ianuarie 2008 - s-a acceptat anularea
2.Avocatul care a scris actiunea a scris ca solicit : plata salariului datorat pentru perioada 1 iulie 2007-1 ianuarie 2008, reprezentand diferenta pentru norma de lucru de la 4 ore la 1ora, in cuantum de 1980 lei"
3. anularea deciziei de desfacere a cim- s-a acceptat
4. Avocatul a scris : plata salariului cuvenit pentru norma de lucru de 4 ore pe zi, pentru perioada 1 ianuarie 2008 si pana la data introducerii prezentei actiuni
Eu la primul termen de judecata am facut precizarea si completarea in sensul ca: "cu privire la capatul de cerere 2 si 4 inteleg sa fac precizarea in sensul ca solicit si obligarea la plata unei despagubiri egale cu salariile indexate , majorate si reactualizate de la data cuvenita si pana la data platii efective."
5 Reintegrarea - s-a acceptat
Instanta a dispus:
Pentru punctul 2 si 4 in felul urmator:
- obliga intimata la plata salariului pentru 1 iulie 2007 - 1 august 2007 privind diferenta de la 1 ora la 4 ore suma de 1980 lei indexata, majorata si actualizata
- plata salariului de la 1 august 2008 - 19 iunie 2009 (data introducerii actiunii) indexate, majorate si actualizate.