As dori sa stiu daca exista un regim special din partea asociatiei de locatari in privinta sediului unei societati infiintate in apartamentul de bloc sau a existentei unei taxe speciale dupa demersul infiintarii sediului.Va multumesc
Schimbarea destinatiei unui spatiu proprietate privata,situat in cadrul unui
condominiu ,se realizeaza prin informarea oficiala a presedintelui de asociatie care este reprezentantul legal al acesteia
De regula,in raport de hotararea CEx,exista posibilitatea aplicarii unor diferente de plata
Avand in vedere ca subiectul a facut obiectul mai multor discutii,parcurgeti cu atentie opiniile deja exprimate
@laur332004,
Depinde de asociatie si depinde de acea firma ce anume face in acel sediu social.
Sunt apartamente unde figureaza ca adresa ca acolo ar avea sediulk social o firma, dar fara a desfasura acolo vreo activitate. Sunt unele sedii sociale de firma care desfasoara activitate cu salariati, cu public... Adica sediul social poate fi sau nu si punct de lucru.
In functie de acestea vi se solicita si la Registrul Comertului acceptul asociatiei si-al vecinilor direct afectati. Apoi trebuie sa incheiati o conventie cu asociatia pentru participarea la cheltuielile comune.
Depinde ce vreti sa faceti acolo.