Buna ziua,
Am o problema pe care nu stiu cum sa o rezolv... Prietenul meu a avut un accident cu masina un golf 4 pe benzina si a dus masina intr-un service Global Net Bacau, service care a acceptat sa repare masina cu piesele pe care noi le ducem, pentru ca ei au preturi f mari. Dupa ce masina a stat o luna in service, desi nu era cazul, a luat-o si a observat a doua zi ca port fuzeta (care a costat 1100 lei, noua) pe care ei au montat-o era fffff mare si nu se potrivea (era de motorina, nu de benzina). Service-ul nu a vrut sa recunoasca greseala lor, de a monta o piesa ce nu se potriveste tehnic (magazinul de unde am cumparat_o nu a vrut sa o schimbe pt ca trecusera 30 zile). Am mers la Protectia consumatorului, iar acestia au spus ca nu se fac vinovati de nimic pentru ca ei monteaza ce le aduce clientul.... Dar as dori sa intreb daca ecest lucru e normal??? au spus ca si daca era "de avion" ei tot o montau... dar la predarea masinii nu semneaza un inspector care verifica daca masina e in stare buna de functionare si isi da acordul sa iasa masina pe starda??? Va rog, astept un raspuns!!! Nu stim ce sa facem!!! Multumesc!
In situatia in care executia reparatiei in service a fost realizata in conditii legale,la final trebuia sa va fie inaintata factura cu garantia lucrarii
In situatia in care lucrarea executata de service nu corespunde normelor in domeniu,
in baza documentelor eventual emise de service,sesizati oficial comisariatul regional al garzii financiare
Azi chiar ne-au intrebat cei de la protectia consumatorului daca ne-au dat factura, ceea ce nu s-a intamplat, iar cei de la protectie ne-au spus sa mergem sa o luam. Azi cand a fost prietenul meu, patronul service-uluil-a brancit si l-a dat afara. Cred ca asta vom face, vom merge la garda financiara si sper sa rezolvam ceva....e groaznic cand se intampla asemenea abuzuri.... daca mai aveti sfaturi le asteptam... Va multumim!