avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1254 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... la ii este obligatoriu casa de marcat?
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

la ii este obligatoriu casa de marcat?

daca sunt studenta si vreau sa-mi fac un ii magazin alimentar, pot deschide cu diplomele ce le detin sau trebuie sa am diploma in alimentatie sau stiu eu ce?este obligatoriu sa am casa de marcat?daca nu sunt in sistem real?
Cel mai recent răspuns: Primoris SRL , Consilier juridic 17:52, 17 Octombrie 2010
Casa de marcat da, obligatoriu.
ORDONANŢÃ DE URGENŢÃ Nr. 28 din 25 martie 1999 *** Republicată
privind obligaţia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice
fiscaleART. 1
(1) Operatorii economici care efectuează livrări de bunuri cu amănuntul, precum şi
prestări de servicii direct către populaţie sunt obligaţi să utilizeze aparate de marcat
electronice fiscale.
Ultima modificare: Sâmbătă, 16 Octombrie 2010
ContSters145137, utilizator
diploma de 10 clase sau bac este suficienta.

Casa de marcat este obligatori pentru magazinul alimentar.

Alberto Kurtyan
Puteti infiinta Intreprinderea Individuala doar cu diploma de bacalaureat (cu siguranta aveti aceasta diploma, deoarece ati mentionat ca sunteti studenta).

Persoana care va lucra in magazinul alimentar (d-voastra, sau un angajat) va avea nevoie si de un curs de igiena alimentara, care este relativ ieftin si dureaza putin.

In ce priveste casa de marcat, aceasta e obligatorie in orice activitate comerciala, care se adreseaza (partial, sau in totalitate) persoanelor fizice.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Vanzarea prin comis voiajor impune casa de marcat? ina_enache ina_enache Buna ziua Va tot stresez cu dilemele si sper sa ma puteti ajuta. Va rog sa-mi dati si legea care impune sau nu casa de marcat in aceasta situatie Mii ... (vezi toată discuția)