avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 879 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Poliţe de asigurare, reasigurare ... Asigurare casco
Discuție deschisă în Poliţe de asigurare, reasigurare şi probleme juridice conexe

Asigurare casco

Buna ziua ! Mi-am facut o asigurare casco la Generali in luna iunie 2010, am platit prima rata pt lunile iunie-septembrie ( 450 ron ). In luna august am lovit usor masina si am folosit asigurarea ( a fost nesecar sa schimb bara masinii- valoarea pagubei a fost 1000 ron). Problema este ca acum din luna octombrie, cand ar fi trebuie sa platesc cea de-a doua rata, nu imi mai permit s-o platesc ( sunt medic rezident, lucrez in sistemul public si mi-a fost redus salariul cu 35 %, nu cu 25% asa cum zice Boc). Nu stiu ce sa fac...Cei de la Generali mi-au spus ca din moment ce am beneficiut de asigurare sunt obligata s-o platesc pentru inca un an calendaristic. Am citit cu atentie contractul incheiat cu ei si nu se mentioneaza nicaieri ca daca ma folosesc de asigurare trebuie s-o platesc pentru o perioada de un an. Intrebarea mea este : Conform legii ce obligatii am in aceasta situatie si cand pot renunta la a plati asigurarea? Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: georgianaion16 , utilizator 16:25, 18 Octombrie 2010
Contractul a fost incheiat pe un an iar plata in rate este o facilitate oferita de catre asigurator.Cand nu exista dauna nu apare nicio problema la momentul neplatii.
Daca nu platiti,asiguratorul poate pretinde de la dv.suma pe care a acordat-o drept despagubire.In acest caz,dreptului la despagubire ii corespunde obligatia de plata a primei anuale de asigurare asumata prin contractul pe care l-ati semnat.
Ultima modificare: Luni, 18 Octombrie 2010
floare _de_ colt, utilizator
Va multumesc pentru raspuns!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură