avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 700 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... 2 ani concediu crestere copil
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

2 ani concediu crestere copil

Va rog sa-mi spuneti daca odata cu reintoarcerea mea la munca dupa 2 ani concediu crestere copil,plus pre si post natal,ce se pune vechime si ce nu din toate aceste concedii?Vechime in munca.
Ultima modificare: Joi, 21 Octombrie 2010
adriana diana, utilizator
Cel mai recent răspuns: adriana diana , utilizator 08:53, 22 Octombrie 2010
Din OUG 148/2005:
Art.18...
(7) Perioada concediului pentru cresterea copilului in varsta de pana la 2 ani sau de pana la 3 ani in cazul copilului cu handicap constituie vechime in munca si in serviciu, care se are in vedere la stabilirea drepturilor ce se acorda in raport cu aceasta.
Va multumesc!
Ma interesa acest raspuns deoarece sunt asistent medical principal postliceala si anul acest am terminat Facultatea de Medicina G.T.Popa Iasi-4 ani asist med generalist.De la personal mi s-a spus ca nu ma poate trece pe studii superioare,deoarece trebuie sa dau din nou gradul principal cu studii superioare,iar pentru acesta tb sa am vechime in munca de 5 ani.Mie nu mi se pare corect ,deoarece este acelasi grad care l-am dat anul trecut....deci nu vad rostul sa pierd atatia bani la salar,avand in vedere faptul ca acum 2 ani toate colegele mele din spital in aceeasi situatie li s-a marit salariul de la sine

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Drepturi salariale monaiacob monaiacob buna ziua. ma numesc Mona, sunt din Iasi si sunt asistenta medicala la un spital din Iasi. momentan sunt in concediu de crestere a copilului de 2 ani. ... (vezi toată discuția)