Buna ziua ma numesc Izabella si as vrea sa va intreb un lucru .Am semnat un contract cu Romtelecom pentru internet pe o perioada de doi ani ,acuma dupa ce au trecut un an si daua luni am ramas fara serviciu nu am nici un venit as vrea sa renunti la internet dar ei spun ca nu se poate pana nu expira contractul nu am bani sa platesc ce pot sa fac multumesc
Va sfatuiesc sa adresati o cerere scrisa companiei care va furnizeaza serviciile, cu prezentarea situatiei sociale speciale in care va aflati si mentiunea ca la data incheierii contractului aceasta situatie era complet imprevizibila pentru dvs. Ulterior primirii raspunsului puteti reveni, pentru a vedea atat reactia si raspunsul (in scris al) companiei cat si clauzele contractuale si posibilitatea invocarii unor conditii de reziliere. Acestea se pot invoca atat pe temeiuri contractuale (prevederi ale contractului incheiat intre parti) cat si legale (clauze abuzive sau aparitia unei cauze de forta majora). Cu toate acestea, cel mai favorabil mod este cel consensual (acordul partilor). De aceea ar trebui sa depuneti mai multe eforturi (inclusiv cereri de audienta la sefii companiei) in acest sens, cu prezentarea cauzei reale, bazate pe necesitate si pe buna dvs. credinta, pentru convingerea acestora asupra unui acord de incetare a contractului intre parti.
Succes!