avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 664 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Demisie; somaj
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Demisie; somaj

Sunt asistenta medicala, in urma cu doua zile am fost chemata din concediu sa-mi depun demisia deoarece cadrele cu contract pe determinata nu mai pot fi tinute. Bine ca n-am primiti nici prea multe explicatii, sunt la primul loc de munca, si am cam luat plasa. Eu am scris ~va rog a-mi aproba incetarea activitatii de munca~ pe hartie, tzin sa mentionez ca era contract pe determinata (2 ani), in loc unei asistente care era in maternal, si mai precizez ca aveam deja 10 luni lucrate. Cum as putea sa ma incadrez la somaj? Ce lege, ce art? Exista posibilitatea? Si daca da, ce masuri ar trebui luate? Se poate sa fi fost aceea cerere demisia? Nu am avut parte de preaviz. E legal sa fac aceasta cerere in concediu de odihna?...Va multumesc! #-o
Cel mai recent răspuns: SweetGirl , utilizator 02:50, 31 Octombrie 2010
Da, se pare ca acea cerere este o demisie.
Ma impusc :))) . Ce ar fi de facut ? Nu a inregistrat-o, as putea sa depun o cerere de anularea deciziei de a demisiona? Faptul, a fost , k am fost fortzata...aia e mai rau ..si cum nu m-am lovit de asa ceva, am fost naiva na....O SOLUTIE?! :( Macar una?
Puteti proba (dovedi) ca ati fost fortata? Eu zic, ar fi de preferat o discutie cu angajatorul sa va restituie aactul semnat , si sa va continuati astfell contractul de munca. In caz contrar , mai este varianta promovarii unei actiuni in instanta , in care sa invocati nulitatea absoluta a demisiei ca urmarea violentelor fizice sau psihice exercitate asupra dvs. Dar cu ziceam trebuiesc probe solide in acest sens.