avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 933 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Gravida,program 6 ore, programator scutit de impozit
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Gravida,program 6 ore, programator scutit de impozit

Sunt programator si beneficiez de scutire de impozit. Daca sunt insarcinata si beneficiez de reducerea programului de lucru la 6 ore, pe acele doua ore diferenta nu mai beneficiez de scutire de impozit?
Cel mai recent răspuns: Loredana Pampu , Consilier juridic 09:27, 10 Noiembrie 2010
eu zic ca beneficiati si pentru cele 2 ore de scutire
Reducerea programului de lucru, pe perioada sarcinii, este o facilitate acordata de contractul colectiv de munca la nivel national, situatie in care salariul ramane neschimbat, doar programul se reduce cu 2 ore, astfel scutirea de impozit opereaza ca si pana acum, asupra venitului dvs. lunar, nefiind influentata de aceasta facilitate.
Puteti sa-mi dati si o baza legala a afirmatiilor dvs. pentru a o putea prezenta angajatorului, care sustine contrariul.
Multumesc
O.U.G. nr.96/2003
ART. 13
"In baza recomandarii medicului de familie, salariata gravida care nu poate indeplini durata normala de munca din motive de sanatate, a sa sau a fatului sau, are dreptul la reducerea cu o patrime a duratei normale de munca, cu mentinerea veniturilor salariale, suportate integral din fondul de salarii al angajatorului, potrivit reglementarilor legale privind sistemul public de pensii si alte drepturi de asigurari sociale."
Mult succes!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Reducerea programului de lucru in timpul sarcinii Dana2112 Dana2112 Buna ziua, Am primit de la doctor o adeverinta in care este recomandata reducerea programului de lucru pentru ca am o sarcina cu risc. Am dus la angajator ... (vezi toată discuția)