elena138 a scris:
Daca s-a depus reclamatia la director, acesta era obligat sa raspunda intr-un fel sau in altul. Daca s-a depus la ISJ, intra in competenta acestuia solutionarea.
Da, sunt parinti care reclama cadrele didactice, din neputinta lor de a-si struni odraslele, dar pentru neindeplinirea sarcinilor de serviciu, nu puteau, pentru ca acest aspect intra in competenta evaluatorilor, nu a parintilor. E ceva neclar... cred ca directorul incearca sa elibereze postul.
Va multumesc pentru promtitudinea cu care mi-ti raspuns.
Din dorinta de a pastra limitele legalitatii, va informez ca va scriu in calitate de director si sincer nu am nici un interes sa eliberez postul. Este al 2-lea invatator la clasa respectiva, dupa ce primul si-a dat demisia ca urmare a nedecontarii navetei si chia nu as dori bulversarea copiilor prin schimbarea invatatorului. Intr-adevar, exista parinti frustrati de neputinta lor, dar din fericire, nu am avut de-a face cu aceasta categorie. Situatia e clara: cadrul didactic necalificat, nu face fata si ma opresc aici. Iar consecinta au fost 3 reclamatii verbale (deocamdata), inregistrate doar in caietul de audiente, din partea parintilor care au spus ca nu-si mai aduc copii decat in zilele cand eu personal voi putea intra la ora (cu acordul d-nei invatatoere, mi-am facut un obicei ca zilnic, sa intru sa o sprijin in activitatea didactica, la orele de limba romana si matematica si nu numai; de exemplu, ieri i-am pregatit materialul didactic si la abilitati practice...). In aceste conditii, in urma discutiei pe care am avut-o cu d-l inspector si cu d-na invatatoare, am considerat ca cel mai "bine" ar fi aplicarea art. 55, c).