La firma noastra s-a intamplat un accident de munca astazi. Va rog sa imi spuneti ce demersuri trebuie sa facem si pe cine sa anuntam. Va multumesc. E destul de urgent. Multumesc.
HOTÃRÂREA nr. 1.425 din 11 octombrie 2006 (*actualizată*)
pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/2006
EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 882 din 30 octombrie 2006
Data intrarii in vigoare : 30 octombrie 2006
ART. 109
Comunicarea evenimentelor va cuprinde cel puţin următoarele informaţii, conform modelului prevăzut în anexa nr. 13:
a) denumirea/numele angajatorului la care s-a produs accidentul şi, dacă este cazul, denumirea/numele angajatorului la care este/a fost angajat accidentatul;
b) sediul/adresa şi numărul de telefon ale angajatorului;
c) locul unde s-a produs evenimentul;
d) data şi ora la care s-a produs evenimentul/data şi ora la care a decedat accidentatul;
e) numele şi prenumele victimei;
f) datele personale ale victimei: vârsta, starea civilă, copii în întreţinere, alte persoane în întreţinere, ocupaţia, vechimea în ocupaţie şi la locul de muncă;
g) împrejurările care se cunosc şi cauzele prezumtive;
h) consecinţele accidentului;
i) numele şi funcţia persoanei care comunică evenimentul;
j) data comunicării;
k) unitatea sanitară cu paturi la care a fost internat accidentatul.
Accident mortal
marian885
Buna ziua,
un coleg de munca a plecat in interes de serviciu cu masina de la firma.
A murit pe drumul catre agentul comercial.
Inteleg ca firma trebuie sa ... (vezi toată discuția)