avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 969 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Impozit pe profit SRL
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Impozit pe profit SRL

Am 21 de ani si sunt studenta. In luna aprilie 2010 am infiintat o SRL insa pana in prezent nu am avut nici un profit. Nu exista nici bunuri inregistrate pe firma. Pe data de 8 octombrie am primit de la ANAF o somatie ce, in baza art. 145 al Ordinantei Guvernului 92/2003 imi solicita in termen de 15 zile, plata impozitului pe profit in suma de 500 de RON si in acelasi timp ma anunta ca a inceput executarea silita in temeiul titlului executoriu emis de ANAF. Exista posibilitatea dpdv legal sa fiu scutita de plata acestei sume si ce anume ar trebui sa fac? Care sunt consecintele neachitarii sumei si respectiv ale executarii silite si, are executarea repercursiuni si asupra bunurilor personale? Va multumesc anticipat.
Cel mai recent răspuns: elishepherd , utilizator 08:12, 24 Noiembrie 2010
pentru impozitul deja stabilit, nu mai aveti ce face si nu trebuie sa va ganditi imediat ca nu exista bunuri pentru a fi executate, sunteti tantar si criza nu va tine o vesnicie, astfel incat aveti nevoie de a va pastra numele intact, in vederea desfasurarii unor afaceri viitoare.
Cat priveste firma actuala, mergeti la registru si suspendati activitatea acesteia pentru perioada maxima de trei ani, pentru a nu mai plati taxe si impozite in toate aceasta perioada.:)

din momemnt ce ati deschis firma sunteti automat supusa impozitului forfetar. nu are importanta daca ati realizat sau nu profit. Incercati sa contestati la instanta pe ideea ca nu ati dat drumul la activitate.. Mai aveti posibilitatea de a suspenda activitatea la ONRC dar functioneaza doar pentru viitor.
Dar neavand cei 500 de RON si implicit neachitand impozitul in termenul dat de ANAF, la ce consecinte trebuie sa ma astept?
la plata de penalitati de intarziere si executarea silita a societatii..