Am 21 de ani si sunt studenta. In luna aprilie 2010 am infiintat o SRL insa pana in prezent nu am avut nici un profit. Nu exista nici bunuri inregistrate pe firma. Pe data de 8 octombrie am primit de la ANAF o somatie ce, in baza art. 145 al Ordinantei Guvernului 92/2003 imi solicita in termen de 15 zile, plata impozitului pe profit in suma de 500 de RON si in acelasi timp ma anunta ca a inceput executarea silita in temeiul titlului executoriu emis de ANAF. Exista posibilitatea dpdv legal sa fiu scutita de plata acestei sume si ce anume ar trebui sa fac? Care sunt consecintele neachitarii sumei si respectiv ale executarii silite si, are executarea repercursiuni si asupra bunurilor personale? Va multumesc anticipat.
Nu stiam de obligativitatea folosirii numelui real. Credeam ca este doar o optiune. Am ales anonimatul deoarece sunt studenta la facultatea de drept si, ca si mine, multi colegi de-ai mei urmaresc aces site. Prefer sa imi pastrez problemele pentru mine.
Nu ma consider vinovata ci efectiv ma aflu intr-o situatie pe care n-o prea inteleg, ma depaseste si incerc sa aflu raspunsuri. Intrebarile mele sunt departe de a fi manevre de a va induce o impresie de falsa nevinovatie.
Intrebarea legata de repercursiunile neachitarii vine din deznadejdea mea de a iesi din aceasta situatie mai ales ca nu stiu unde anume sa caut ca sa vad daca este vina mea intr-adevar, datorata unei completari neatente a declaratiilor sau este o gresala a ANAF-ului. Nu stiu unde anume pe duplicatele declaratiilor trimise sa verific impozitul trecut.
In orice caz, eu va multumesc pentru raspunsuri. Folositoare, nu neg, dar nu trebuia sa ma acuzati asa transant ca as incerca sa va "duc de nas".
Da, ma simt dus de nas.
Sau, poate chiar nu stii sa explici situatia reala.
Situatia este foarte aburita asa cum o descrii.
Spui ca ai depus declaratii dar nu ai avut niciun profit.
Nu dai detalii.
Ai pretentia sa ti se raspunda clar dar intrebarea este aburita rau.