avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1006 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Impozit pe profit SRL
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Impozit pe profit SRL

Am 21 de ani si sunt studenta. In luna aprilie 2010 am infiintat o SRL insa pana in prezent nu am avut nici un profit. Nu exista nici bunuri inregistrate pe firma. Pe data de 8 octombrie am primit de la ANAF o somatie ce, in baza art. 145 al Ordinantei Guvernului 92/2003 imi solicita in termen de 15 zile, plata impozitului pe profit in suma de 500 de RON si in acelasi timp ma anunta ca a inceput executarea silita in temeiul titlului executoriu emis de ANAF. Exista posibilitatea dpdv legal sa fiu scutita de plata acestei sume si ce anume ar trebui sa fac? Care sunt consecintele neachitarii sumei si respectiv ale executarii silite si, are executarea repercursiuni si asupra bunurilor personale? Va multumesc anticipat.
Cel mai recent răspuns: elishepherd , utilizator 08:12, 24 Noiembrie 2010
Va multumesc pentru raspunsuri. Daca nu cer prea mult, domnule avocat alex chiciu, v-as ruga sa-mi spuneti in ce document legal pot gasi referiri la scutirea de la plata impozitului forfetar pe anul 2010.
OUG 34/2009.
Mai mult, incadrarea in transele de impozit minim se facea in functie de veniturile anului fiscal precedent, or, dvs fiind infiintata in 2010 nu aveati lace an sa faceti referire ...
In primul an de activitate, nicio firma nu plateste impozit forfetar.
In plus... elisheperd spune ca nu a avut profit.

De unde a primit atunci somatie ca are de plata 500 RON ?

Inseamna ca a avut profit.

Daca nu ar fi depus nicio declaratie si nu ar facut nicio activitate, NU ar fi primit somatie de plata.

Inseamna ca a tinut contabilitate si a declarat profit in declaratiile fiscale.

Ceva nu este in regula.

Alberto Kurtyan