avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1775 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... imprumut fara acte
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

imprumut fara acte

Buna ziua! Am si eu o problema si as dori sa ma ajute cineva cu un raspuns!
Eu sunt studenta in ultimul an la administratie publica.Parintii mei si-au facut un magazin acum 1 an si jum. Banii pt construirea magazinului sunt imprumutati de la o ruda de a noastra,care la randul ei zice ca i-a imprumutat de la altcineva,cu care a semnat acte care sa dovedeasca imprumutul.Acum parintii mei au inceput sa-i puna pe card(rudei mele,ca nu a vrut sa dea numele pers de la care a imprumutat),bani..intr-adevar e vb de 18.000 lei noi.Magazinul este mic iar profitul mai deloc,de cateva luni tatal meu a inc sa lucreze si au inc sa-i puna bani pe card.dar,ruda mea suna mai mereu si zice ca pers de la care aimprumutat banii vine si pune sechestryu pe magazin,ne ia masina,ne darama casa daca nu dam banii mai repede.eu acuma zic ca asta este o aberatie.noi nu avem inkeiat nici un act cu ea.ea zice ca are cu pers aia(care ameninta) si ca ne da in judacata(pers aia) ca are martori ca a imprumutat bani.eu stiu ca proba cu martori unde nu sunt acte doveditoare nu este permisa.va rog frumos daca puteti sa ma ajutati si pe mine.este adevart ce a zis ea?ca ii poate da pe parintii mei in judecata?
Cel mai recent răspuns: smeagull , utilizator 08:53, 24 Ianuarie 2011
In conditiile in care parintii dvs nu detin niciun inscris incheiat cu tertul acesta nu are drept legal asupra bunurilor parintilor dvs
Teoretic ,liberul acces la justitie,este garantat prin Constitutie
Ramane ca persoana in cauza ,sa poata proba temeinic si indubitabil ,imprumutul finaciar invocat ca realizat in favoarea familiei dvs