va rog foarte mult sa ma ajutati. am avut un contrac cu cei de la boom pe termen de 2ani de zile. am fost f. nemultumita de ei si am hotarat sa renunt la serviciile lor. mi-a fost ridica echipamentul, am semnat un proces verbal la predarea lor insa eu tot mai trebuie sa platesc facturi pt un serviciu ce nu-l mai folosesc de un an jumatate. am fost sunata de o firma de recuperatori pt plata acestori facturi plus o suma foarte mare de penalitati. mentionez ca nu am primit acasa facturi cu sume de plata sau penalitati de aproape un an de zile.astazi am primit un mesaj sa sun la aceasta firma de recuperare pt a rezolva problema. adica ei spun ca trebuie sa mai platesc o perioada de 5 luni de zile pe anul 2009 pana la implinirea celor 2 ani de contract( perioada de contract mai 2007- mai 2009). eu nu mai am aparatura lor de 1 an si ceva. ce e de facut? va multumesc
Da, atata timp cat dv. ati renuntat la serviciile lor inainte de incheierea celor 2 ani de contract trebuie sa platiti despagubiri. Verificati contractul.
Abia cf. legii 161/2010 operatorii de cablu, telefonie sau internet nu vor mai putea pretinde consumatorilor taxe de reziliere a contractelor.
Nu are importanta ca sunteti nemultumita de serviciul primit. Important este ca firma sa nu isi incalce obligatiile contractuale. Daca nu sunt incalcate, atunci sunteti obligata sa va pastrati si sa platiti abonamentul 2 ani.
Iar daca nu platiti abonamentul/facturile atunci urmeaza sa platiti si penalizari, conform contractului sau legii.
Chiar daca taxele (penalitatile) de reziliere sunt o clauza abuziva, contractul nu inceteaza imediat ce a fost reziliat, ci abia cand este prevazut in contract.
Contractul inceteaza sau poate inceta imediat doar la neindeplinirea obligatiilor, sau la modificarea clauzeleor contractuale.
Reziliere contract
rhona1984
va rog sa ma sfatuiti ce sa fac? anul trecut am locuit in cluj-napoca intr-un apartament inchiriat. ne-am inteles cu proprietarii sa-l inchiriem pt mai mult ... (vezi toată discuția)