avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 829 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Infiintarea unei firma de catre un student
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Infiintarea unei firma de catre un student

Buna, as vrea sa infiintez si eu o firma, sunt studenta in anul III la ASE si am auzit ca exista o posibilitate de a-ti infiinta o firma fara a plati chiar toate taxele! As dori mai multe informatii(cat m-ar costa exact, cui m-as putea adresa,daca este convenabil)
Multumesc:)
Cel mai recent răspuns: ContSters22713 , utilizator 13:08, 26 Noiembrie 2010
Aveti toate detaliile aici:
[ link extern ]
Actele se intocmesc gratuit la registrul comertului.
In primul rand trebuie sa nu ai nicio restanta. sa ai pana in 35 de ani.taxele sunt la jumatate, dar nu iti face registrul actele gratis. fie ca apelezi la registru sau la un avocat sau consultant se percepe un comision.
Actul normativ care reglementeaza infiintarea societatilor de catre studenti este HG 166/2003. Chiar daca trebuie sa ma repet actele se intocmesc gratuit de registrul comertului, varsta este de pana in 30 de ani, sa fie cel putin in anul 2 la o facultate autorizata/acreditata si studentul sa indeplinesca conditiile stabilite de senatul universitatii. Pe site-ul wwww.onrc.ro sunt toate detaliile.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Srl studenti sau srl-d ? ContSters368008 ContSters368008 Buna ziua ! Nu am avut niciodata tangenta in familie cu afacerile si nimic legat de acestea ( in forma lor legala si recunoscuta ). Sunt student in anul 4 la ... (vezi toată discuția)
Reduceri la infiintarea unui srl de catre un student florentinadaniela florentinadaniela Buna seara, sunt studenta in anul I la master si as dori sa infiintez un SRL. Am vazut pe ONRC ca se ofera reduceri, dar nu si care este valoarea reducerii. ... (vezi toată discuția)