avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 728 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Achiziţii publice Ce documente ar trebui sa prezinte un subcontractant ?
Discuție deschisă în Achiziţii publice

Ce documente ar trebui sa prezinte un subcontractant ?

Buna ziua!
Sunt incepator in acest domeniu de achizitii publice lucrand pentru un operator economic. As avea nevoie de putin ajutor sa ma pot lamuri.
Situatia se prezinta in felul urmator:
Particip la o procedura online cerere de oferta in domeniul constructiilor cu faza finala licitatie electronica. Am studiat fisa de date si am constatat ca este oarecum evaziva in documentele solicitate creandu-mi incertitudini fata de corectitudinea ei. Succint fac referire la urmatoarele:
1. in fisa de date se solicita completarea formularului cu enumerarea intr-un tabel a utilajelor disponibile pentru lucrare dar nu imi mai cere absolut nimic la ele (ex: fisa tehnica sa ateste starea de functionare, sau de propietate ori vreun anagajament de inchiriere)
2. completarea personalului de specialitate; imi cere prezentarea persoanelor intr-un tabel si cv-urile acestora dar nu imi cere sa justific prin diplome specializarea acestora pentru ce ii voi folosi, ca electricieni autorizati sau mai stiu eu, instalatori gaze.
3. fata de subcontractori mi se cere, pe langa enumerarea lor si specializarea acestora , doar un acord de subcontractare dar fara sa mi se solicite ce alte documente de eligibilitate ar trebui sa prezint din partea lor.
La licitatiile trecute la care am participat si care aveau valori mult mai reduse a trebuit sa strang din prima o gramada de documente solicitate prin fisa de date.
In fapt, pe mine ma intereseaza un anumit lucru in acest moment. Ce documente ar trebui sa prezinte un subcontractor pe langa angajament (declaratie cu privire la art. 181 ?, certificat constatator ?, cele doua certificate fiscale ?) si care ar fi articolele din lege ce trebuie sa le urmaresc.