avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 717 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... cum pot obtine pensia alimentara?
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

cum pot obtine pensia alimentara?

Buna ziua,

Incep prin a va spune ca am varsta de 21 de ani. sunt student anul 3 la una dintre universitatile din bucuresti la zi. tatal meu este divortat de mama mea inca de cand eu aveam 6 luni. am locuit cu mama pana acum 4 luni. in tot acest timp tata sa recasatorit a facut doi copii si a divortat si de aceasta sotie in prezent fiind casatorit iar cu o alta femeie. el plateste pensie alimentara celorlalti 2 copii. a fost obligat sa imi plateasca pensie alimentara prin hotarare judecatoreasca pana la varsta de 25 de ani in conditiile in care eu imi continui studiile la zi. la 18 ani a venit sa imi spuna ca nu imi mai plateste pensia alimentara si ca ma roaga sa nu am pretentii sa imi mai plateasca. el imi platea conform hotararii judecatoresti suma de 100 ron lunar. POT SA OBTIN RETROACTIV DE LA VARSTA DE 18 ANI?
CE ACTE IMI SUNT NECESARE?
CAT MA COSTA PROCESUL?
MA POT REPREZENTA IN FATA INSTANTEI JUDECATORESTI SINGUR?
Mentionez ca el este angajat cu carte de munca deci ii se pot demonstra veniturile nete. el are net 4000 de ron. Problema este ca "se intelege" cu cea de la departamentul financiar sa ii treaca pe adeverinta venituri mai mici pentru a plati mai putin pensie alimentara. asa a procedat si cu ceilalti 2 copii. la venitul lui de 4000 de ron el plateste pensie alimentara 200 de ron pentru amandoi. vi se pare normal? el poate invoca faptul ca are credite la banci? ce pot face in situatia asta?



cu deosebita consideratie,

Alexandru.
Cel mai recent răspuns: ContSters36411 , utilizator 19:36, 25 Noiembrie 2010