avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1625 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... suspendare CIM-codul muncii
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

suspendare CIM-codul muncii

In data de 30 nov 2009a fost emisa pe numele meu o decizie de suspendare a CIM cu art.52(1) lit a, iar in 05.12 2009 s-a emis un act aditional la CIM prin care mi se modifica salariul de la 3500 la 540 ron incepand cu data de 01.12 2009. Ambele documente mi-au sosit prin posta in data de 10.12 2009. Toate acestea s-au petrecut fara o discutie prealabila cu angajatorul si nici ulterior nu am fost contactat nici de patron si nici de contabilul firmei,el fiind cel care a scris aceste documente. Nu am facut contestatie in 30 de zile.Mentionez ca sunt de profesie inginer, am 55 de ani si la sosietatea respectiva ocupam functia de director, dar patronul era cel care lua hotarari asupra tuturor problemelor din firma sa. Cum pot sa-mi recapat dreptul legal de a avea un contract de munca, evident, intr-o alta societate? Va multumesc.
costinioan a scris:

Cum pot sa-mi recapat dreptul legal de a avea un contract de munca, evident, intr-o alta societate? Va multumesc.

Pana la clarificarea situatiei descrise,va puteti angaja oricand,avand in vedere prevederile Art.35 Codul Muncii :
(1) Orice salariat are dreptul de a cumula mai multe functii, in baza unor contracte individuale de munca, beneficiind de salariul corespunzator pentru fiecare dintre acestea.
Ultima modificare: Sâmbătă, 27 Noiembrie 2010
ContSters161342, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Desfacerea disciplinara a cim ancabanciu ancabanciu Buna ziua. Daca un salariat a savarsit abateri disciplinare in mod repetat, consum de bauturi alcoolice in timpul programului, scandal, lovirea unei colege, ... (vezi toată discuția)