avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 541 soluții astăzi
Forum Suport Tehnic Opinii despre avocatnet.ro PENTRU BITU---Pe acest site Avocatnet ! gasesti un ...
Discuție deschisă în Opinii despre avocatnet.ro

PENTRU BITU---Pe acest site Avocatnet ! gasesti un adevarat arsenal de domni doamne avocati- CARE NU SUNT SPAGARI SI SUNT ADEVARATI PROFESORI IN MATERIE CIVILA SI PENALA ! RETINE -- PROFESORI -- SI CU SUFLET SI INIMA BUNA ! FARA A LAUDA PE CINEVA ANUME

Pe acest site Avocatnet ! gasesti un adevarat arsenal de domni doamne avocati- CARE NU SUNT SPAGARI SI SUNT ADEVARATI PROFESORI IN MATERIE CIVILA SI PENALA ! RETINE -- PROFESORI -- SI CU SUFLET SI INIMA BUNA ! FARA A LAUDA PE CINEVA ANUME ! EU AM GASIT OAMENI,,AVOCATI,, CU INIMA MAREEE PE AVOCATNET.- MA ROG IN FIECARE ZII PENTRU SANATATEA LOR
Cel mai recent răspuns: Radu Gabrian , Mediator 18:27, 27 Noiembrie 2010
sant multi ca noi dar sant onesti si simpli oameni si stau in unbra .Adevaratii profesionisti sant cei care stiu sa faca un bine semenilor.
Intr-adevar exista destul persoane deosebite,serioase,competente,cu drag de a ajuta si fara dorinta de a iesi in evidenta prin experiente profesionale ,neverificabile,prin "vorbe de claca",persoane care raspund la obiect.
Sunt fericit ca sunt coleg de forum cu astfel de doamne si domni si mi-ati oferit prilejul sa imi scot inca o data palaria cu respect pentru ceea ce sunt acestea si pentru ceea ce fac.
N.B.
Daca as exemplifica,prezentandu-le numele,ar exista si posibilitatea sa omit pe cineva si nu doresc acest lucru.
Prefer sa multumesc tuturor celor care sunt oameni deosebiti ,oameni generosi si de la care am avut intotdeauna ce invata .

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cum pot gasi un avocat bitu bitu Cum pot afla la ce instanta pledeaza un avocat intr-un dosar penal/civil. Exista vreun site cu aceste informatii ? (vezi toată discuția)