rog dacă pă poate clarifica cineva cu următoarea chestiune:
Dacă documentele ce se emit trebuie semnate şi pentru "întocmit"... pe lângă semnăturile reprezentanţilor legali ai autorităţii/instituţiei.
Mă refer în special la acele documente care sunt complexe şi mprimea lor cuprinde mai multe pagini... întrucât în astfel de situaţii riscul producerii unor erori materiale este mărit (în speţă, un contract de achiziţii publice).
Rog dacă se poate un răspuns argumentat, cu citare/recomandare de autori de specialitate, dacă se poate un temei legal, deşi nu cred că există un astfel de act normativ, care să reglementeze necesitatea acestei cerinţe (pentru toate documentele emise de o instituţie).
Sunt multe lacune in legislatie ( eu semnez contracte de achizitie publica doar pe ultima pagine la rubrica semnaturi ( ceea ce inseamna ca in cuprinsul contractului de la prima pana la penultima pagina pot fi facute o serie de modificari care nu-mi sunt opozabile.
exemplu contractele bancare sunt semnate pe fiecare pagina pentru a nu invoca consumatorul neaducerea la cunostinta a unor prevederi contractuale.
Totodata daca dvs. intocmiti acel act care nu este prevazut prin fisa postului sa faca dovada ca este intocmit de dumneavoastra nefiind semnat si insusit.