avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 235 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... preaviz concediere, intrebare.
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

preaviz concediere, intrebare.

am fost anuntat prin preaviz de la s.c. ul unde lucrez ca se dispune desfintarea postului ocupat de mine in acel s.c. conform articolului 65.(1) c.m. cu mentiunea ca societatea nu dispune de alte locuri de munca, corespunzatoare mie. intrebarea mea este.. au voie sa ia decizia pe data de 15 .10.2010 printr-o hotarare a adunarii generale si preavizul sa mi-l dea pe data de 3.11.2010 ? cu toate ca eu toata luna 10.2010 am fost in concediu din 27.09.2010 pana in 2.11.2010.
iar preavizul l-am semant in data de 09.11.2010.
Ultima modificare: Miercuri, 1 Decembrie 2010
raduionut, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 13:26, 2 Decembrie 2010
da, si incepand cu data de 03.11.2010 sunteti in preaviz
v-au instiintat in scris ca sunteti in preaviz incepand cu data de 03.11.2010 din cauza desfintarii postului? daca da nu vad ce nu este corect, ei au luat hotararea in
15.10.2010 ca se va desfinta postul incepand cu data de ....
eu stiam ca nu este normal sa se ia o decizie de desfintare post atata timp cat angajatul este in concediu de odihna.
este perfect legal ca administratorul societatii sa ia decizia desfintarii postului dvs. in timp ce sunteti in concediu de odihna, doar ca nu va poate concedia in timp ce sunteti in concediu decat dupa revenirea la locul de munca, iar din cate inteleg eu vi s-a dat preavizul abia dupa revenirea din concediu
raduionut a scris:

eu stiam ca nu este normal sa se ia o decizie de desfintare post atata timp cat angajatul este in concediu de odihna.

Concedierea este permisa pentru motive ce intervin ca urmare a reorganizării judiciare sau a falimentului angajatorului, în condiţiile legii.