1. Pentru recastigarea numarului de telefon pe abonament Vodafone (dupa pierderea telefonului) s-a impus si un extra-abonament pe un alt numar, de aprox. 3 Euro. Cel din urma nu-mi foloseste la nimic.
2.. Dorind sa renunt la cel de-al doilea numar, mi s-a spus ca nu se poate, deoarece contractele sunt incheiate pe 2 ani de zile.
3. Contractele au fost incheiate in luna octombrie 2010.
Intrebare.
1. Exista vreo solutie sa pot "scapa" de acest al doilea abonament, sa nu-l mai platesc degeaba?
Sunteti obligata sa respectati conditiile contractuale, adica sa platiti abonamentul pana la sfarsit. Puteti rezilia cu incetarea imediata a contractului numai daca comerciantul nu isi respecta obligatiile contractuale sau modifica unilateral anumite clauze sau conditii si eventual in unele cazuri de forta majora.
mi se pare ciudat ce ati scris la pct 1. de ce ati incheiat un alt abonament pt a va da un alt sim in locul celui pierdut?.
nu trebuia sa acceptati varianta propusa de ei, nu era necesar sa faceti un alt abonament. cititi in contract in ce conditii puteti rezilia si daca se solicita despagubiri
Probabil ati pierdut SIM si pentru a primi unul nou ati fi fost obligat sa platiti o anumita taxa legata de activitatile administrative legate de aceasta. Si probabil ati fost dus un pic cu presul si vi s-a plasat un abonament suplimentar ca si o compensare a taxelor respective.
Oricum pentru d-voastra este greu de dovedit ca ati fost indus in eroare pentru a incheia un abonament suplimentar. Intr-adevar, nu trebuia sa acceptati acest lucru.
Atentie insa, comerciantul nu are nici o obligatie sa va accepte o reziliere cu incetarea contractului inainte de termen, in afara cazurilor ca el nu isi indeplineste obligatiile contractuale sau modifica clauzele contractuale.