Am urmatoarea problema. In ziua de vineri am fost intr-un local sa fac rezervare si am platit un avans de 150 Ron pentru consumatia ce urma a fi facuta in lunea urmatoare. In ziua cu rezervarea, consumatia a fost de 160 Ron. In momentul platii, chelnerul spune ca are nevoie de chitanta pt avans ca sa poata sa scada avansul din bonul de 160 ron(rest de plata in mod normal de 10 lei).
Ma scotocesc si constat ca am pierdut bonul. Au spus ca trebuie sa platim si sa venim cu chitanta de avans. Cum prietena mea era suparata, a platit ea si eu urmeaza, pe baza bonului emis de 160 ron, sa recuperez avansul.
Intrebarea e pe ce baza legala le pot solicita celor de la localul cu pricina banii de avans? Ce se intampla cand pierzi chitanta? Ei unde inregistreaza? Sunt obligati sa-mi restituie avanasul?
Ei daca v-au dat chitanta sigur apare in actele contabile pe ziua respectiva.
Formulati o reclamatie la Garda Financiara in care specificati faptul ca prima data nu v-au inmanat chitanta dar a scris-o in fata dvs. Cu ocazia asta o sa primeasca si o amenda ca un organ de control cand se duce sa controleze un operator economic cauta si gaseste si acul in carul cu fan.
Da le spui ca nu ti-au dat chitanta pentru avans fiind obligat sa mai platesti o data pentru rezervare.
Totodata specifici ca ai vazut cand ti-a scris chitanta doar ca nu ti-a inmanat-o.