avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 811 soluții astăzi

Marți, 11 februarie, are loc evenimentul: Negocierea colectivă - Alegerea reprezentanților angajaților și provocările practice. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... la negru - contabil
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

la negru - contabil

Buna seara!
Sunt intr-o situatie mai ... speciala, sa zicem, si as dori sa va cer parerea.
Societatea in care lucrez ca si contabil este mai mult sezoniera. Asadar, venind iarna, cu tot cu taierile de buget, continue de altfel, si scazand grav vanzarile / incasarile, seful mi-a desfiintat postul. Oficial.
Neoficial, inca lucrez pentru firma respectiva. Nu vin in fiecare zi la servici, dar actele tot eu le fac.
Intrebarea mea este: daca vine garda sau itm-ul si ma "prinde la locul faptei", ce se intampla?
Sau daca zice sefu' ca "da, e fosta contabila, dar azi a venit sa bea o cafea cu noi, si va poate arata si actele daca doriti", la ce sa ma astept?

:stunned:
Cel mai recent răspuns: cristina29 , utilizator 10:13, 9 Decembrie 2010
Din cate stiu eu el este cel sanctionat (angajatorul) pentru munca la negru, totusi preferabil ar fi sa va faca un contract de munca cu timp partial, altfel oricum nu veti putea semna nimic.
Mi s-a spus ca as putea primi si eu amenda... :stunned:

Sa ma fac disparuta la venirea unui control?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Sesizare itm andreeagherasim andreeagherasim Buna ziua, daca fac sesizare la ITM pentru nereguli la locul de munca unde am \\\\"\\\\"lucrat\\\\"\\\\" (vorba vine, ca nu mi-au facut c.i.m...) imi dau si ... (vezi toată discuția)
Fisa postului - abuz? Carla_eta Carla_eta Buna ziua, Se pare ca am o mica problema. Sunt angajata la o firma de cateva luni si nu am semnat inca fisa postului. In contractul de munca sunt angajata ... (vezi toată discuția)