Am primit facturi de la un furnizor pentru diverse marfuri. Unele dintre ele nu au fost livrate, altele au fost livrate si platite. Acuma furnizorul refuza livrarea marfii, iar eu am ramas cu facturile inregistrate in firma, mai bine zis sunt in aer. recent am aflat ca furnizorul este in curs de lichidare. Ce masuri ar trebui sa iau, pentru ca exista anumite facturi emise de ei, care eu nu le-am achitat, marfa nu a fost livrata, deci din punctul meu de vedere sunt nule, la fel si din punctul lor de vedere, dar refuza stornarea acestora. Iar acuma din ce vad eu situatia devine din ce in ce mai grava tinand cont de intrarea in lichidare a firmei.
Va rog frumos daca se poate sa imi spuneti ca masuri iau in acest caz. Va multumesc
PS : mentionez ca aceste facturi au la baza un contract pe care nici o parte nu l-a mai onorat.
Imi cer scuze daca am postat intr-o categorie , alta deca cea care ar trebui, dar din spusele contabilei statul ma va da in judecata si ma va obliga la plata acelor facturi indiferent daca am primit marfa sau nu.