avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 922 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale ce firma pot face
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

ce firma pot face

buna ziua,as vrea sa.mi fac o autorizatie sau firma la care sa fiu singurul lucrator,dar sa pot lucra in regula si in italia,sa pot fi asigurat medical si tot ce trebuie sa fiu in regula ,ma puteti sfatui ce pot infiinta?mentionez k sunt inginer constructor cv in domeniul constructii
Cel mai recent răspuns: kappauser , utilizator 00:51, 14 Decembrie 2010
Daca doriti sa lucrati si in afara tarii va sfatuiesc sa va infiintati un SRL. Detalii infiintare aici: [ link extern ]
Pe alte forme respectiv intreprindere familiala, intreprindere individuala sau persoana fizica autorizata puteti sa lucrati numai in tara.
Infiintati SRL-ul insa nu in Romania. Infiintatil in Italia, sau oriunde altundeva in UE numai nu in Romania. In Anglia pentru un Ltd. nu aveti nevoie de capital social decat 1 lira, costurile de infiintare sunt cam la fel ca in Ro. In Germania la fel un GmbH in conditiile noi are nevoie doar de 1 Euro capitalul social iar costurile sunt pe la 400 Euro. In aceste tari veti fi respectat de autoritati, nu ca si in Romania, ai firma deci dai cu amenzi, spaga si toate accesoriile cum sunt modificarile legislative, modificarile fiscale, etc.
Atentie insa la conditiile in care puteti primi dreptul de lucru in Italia. Piata muncii inca nu a fost complet liberalizata, mai ales pentru angajatii din tarile care au intrat mai tarziu in UE.
eu locuiesc in italia,dar aici taxele sunt fff mari,asigurarea de sanatate,de aceea as vrea sa.mi drschid in ro, dar sa pot profesa in italia legal,taxele fiind mult mai mici in romania